Mobil Flotta
Hétfő, 2017-12-11, 7:40 PM
Honlap-menü

Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

Hirdetések
Hirdetések


 Gyakran Feltett Kérdések



    A leírt válaszok, bizonyos esetekben eltérhetnek a leírtaktól ezek csak felületes útmutatóként szolgálnak, ezért jognyilatkozatnak nem tekinthető!


Nagyobb számú mobilflotta előfizetést szeretnék cégemnek, családomnak van valami kedvezmény?

Ha vállalkozásodnak, vagy családodnak, esetleg valamilyen nagyobb közösségnek szeretnél egy jó kondíciójú mobilflottát, illetve telefonokat, és 
szeretnél az adminisztrációs díjból kedvezményt kapni, akkor kérjük ezen igényeddel írj az ügyfélszolgálati e-mailra és cégünk Kiemelt Ügyfelekkel 
foglalkozó munkatársa meg fog keresni. Biztosra vesszük, hogy sikeresen fogunk tudni együttműködni, hisz ilyen ügyben már nem egy szövetkezet, 
cég és társaság keresett meg minket, kiszolgáljuk őket, és büszkén mondhatjuk, hogy elnyertük pozitív értékelésüket, és megelégedett Kiemelt 
Ügyfeleink között tartjuk számon őket.

Konkrét telefonflottát keresek, tudtok segíteni?

Persze! Ha tudod a flotta nevét, vagy ismered a díjait is, írd meg nekünk és mi megtaláljuk. Könnyen lehet, hogy benne van a kínálatunkban van, 
csak más néven. Vagy ha nem kezeljük akkor megpróbálunk segíteni, hogy eljuss a kapcsolattartóhoz.

Netet nem akarok, mégis van a csomagban!

Bizonyos csomagokban van internet opció. Ezek kötelező elemként vannak feltüntetve akkor is kell "használni” ha ténylegesen nincs rá szükség. 
Ezek lemondására nincs lehetőség. Viszont fontos minden internet opciónál megnézni, hogy túlforgalmazási díj van-e, ha elfogy a keret, vagy 
csak lassítás. Az első verziónál a leforgalmazás igen költséges lehet. Ha nem használod a netet akkor mindenképp tiltsd a net-forgalmat a telefonodon!

Lebeszélhető a havidíj?

A csomagok többségénél részben vagy teljesen lebeszélhető. Tapasztalatok alapján a mobilflották előfizetési díjaik fele beszélhető le inkább, és ez 
csomagonként eltérő: csak hálózaton belül vagy bármely hálózatban. A pontos adatokat az adott mobiltarifa csomag adatlapja írja le.

Máshol is láttam mobilflottába lépési lehetőséget és olcsóbb!

Természetesen mások is foglalkoznak beléptetéssel, általában csak beviszik az embert és itt vége a nagy munkának. Mi nem csak bevisszük, azaz 
beléptetjük a leendő tagokat, hanem mint kezelő, mindig rendelkezésre állunk, értesítjük a változásokról, probléma esetén segítünk. Mivel mi 
ténylegesen a telefonflotta tulajdonosát képviseljük, segítjük és nem csak egy papírt adunk erről, így mindenről tudunk és ha kell, a flottatagjainkat
 tudjuk értesíteni bármikor, bármiről. Összetett feladatunkért ugyanannyit vagy még kevesebbet kérünk, mint más flottások. Viszont többet nyújtunk és a garanciánk sem elhanyagolható!

Miért drágább némely esetben a telefonflottás készülék?
Mivel a telefonflották célja az, hogy a benne levő mobilosok egymással ingyen, más irányban kedvezőbb díjakon beszéljenek, ezért a mobilpercdíjak jobbak a normál (publikus) árakhoz képest. Olcsó percdíj és olcsó telefon nem megy egyszerre, valahol a szolgáltatónak is be kell hozni a működési költségét. A publikus előfizetésnél a flották percdíjaihoz képest két-, vagy háromszoros áron beszélsz, általában perc alapon, így a készülék árát, amit 1 Ft-ért, vagy olcsón adtak, azt a beszélgetéseiddel fizeted ki. Számolj! 

Mi a jobb? 

Az, hogy a havi számlád körülbelül a felére csökken, így a megspórolt pénz alapján 4-5 hónap alatt megvan a készülék ára, vagy nem spórolsz 
és 12-24 hónapig fizeted a percdíjba építve? És ott van az a tény, hogy kötbéred van a készülékre és már fél év múlva cserélnéd, mert van jobb. 
Sokszor jobb és még kifizetődőbb is, ha függetlenül veszed meg a készüléket.

A szolgáltatótól nem értelmezhető és/vagy nem a tarifának megfelelő telefonszámlát kaptam!

Telefonflotta esetében mindig kérjük, hogy az első számlát nézd át, hogy ténylegesen jó mobilflottában vagy-e, tényleg megfelelő-e csomag. 
Esetleg nem maradt ki valamely opció bekapcsolása. Ha úgy érzed, nem tudod megállapítani a számlázás pontosságát, akkor küldd el nekünk 
az esetleges észrevétellel együtt email-ben. Megnézzük és megadjuk a választ, hogy tényleg minden rendben van-e. Felhívjuk a figyelmedet, 
hogy mi nem tehetünk semmiféle jognyilatkozatot, korrigálást és sztornózást a szolgáltatói számlákra, mert a számlázás mindig a nagy 
szolgáltató feladata és esetleges panasz esetén nekik kell jelezni. Mivel mi csak segítjük a csatlakozást, és a kapcsolattartás ezért semmiféle 
számlamagyarázattal és kivizsgálással nem foglalkozunk és ebből kifolyólag felelősségünk sincs.

Mi szükséges a csatlakozáshoz, ha cégként lépek be a flottába?
 aláírási címpéldány
 cégvezető személyi igazolványa és lakcímkártyájának másolata (szkennelve), ügyfélkapun feltöltve, vagy e-mailen elküldve
 további szerződések visszaküldése

Mi szükséges a csatlakozáshoz, ha magánszemélyként lépek be a flottába?

 személyes adatok, melyet a biztonságos internetes felületünkön kell megadni
 személyi igazolvány és lakcímkártya szkennelve, ügyfélkapun feltöltve vagy e-mailen elküldve
 további szerződések visszaküldése

Kell-e hűségnyilatkozatot aláírni?

Van olyan tarifacsomag, ahol nincs hűségidő, de ha készüléket veszel, akkor már van. Erről mindig érdeklődj!

Mennyi időt alatt megy végbe a csatlakozási folyamat?

A mobilflottába történő csatlakozásra 2-3 hetet szoktunk mondani. Ez a flottafüggően változik. Vannak olyan telefon előfizetések, melyek más 
eljárást igényelnek, vagy mi kiküldjük ki a hitelesített nyilatkozatot, ezért az adott telefonszolgáltató üzletébe kell menni szerződni. Ez esetben 
általában 1 héten belül kiküldjük az iratokat, és a jövőben igyekszünk ezt 1-2 napra csökkenteni. Természetesen figyelembe kell venni azt, hogy 
hiába van leadva a rendelés, csak akkor indul el a folyamat, ha beérkezett hozzánk az adminisztrációs összeg. Továbbá megvan minden irat,esetleg 
megtörtént a számhordozás, és a tulajdonosváltás is, ha ez szükséges.

Lehetőség van-e számhordozásra?

Természetesen van rá lehetőség. Elegendő annál a szolgáltatónál jelezni a számhordozási szándékot, ahova a számodat hordozni szeretnéd. 
A számhordozás ideje is lerövidült, akár 2 munkanap alatt lebonyolódik a hordozás ha nincs számlatartozás, hűségszerződés, és pontosak az adatok.

Emelheti időközben a mobilszolgáltató a percdíjat?

Azoknál a tarifacsomagoknál, ahol hűségnyilatkozatot írsz alá, amíg a hűségidő tart, a percdíj ugyanannyi marad. Amennyiben olyan 
tarifacsomagot választasz, ahol nincs hűségidő, nem kérsz készüléket, akkor van ilyen opció, így a szerződést bármikor felbonthatod. De 
vedd figyelembe, hogy a gyakori törvénymódosítások a szolgáltatókat bizonyos megszorító lépésekre kényszerítik és megvan a jogi eszközük arra, 
hogy valamilyen opciót kötelezővé tegyenek. Ilyen például kapcsolási díj, kötelező internet csomag, stb.

LTE 4G
Az LTE-szolgáltatás a felhasználók számára a műszaki adatok alapján a 37,5 Mbps-os maximális letöltési, illetve a 12,5 Mbps-os feltöltési sebességet 
tudja majd biztosítani. Célja a Magyarországon is elterjedt harmadik generációs HSDPA hálózat továbbfejlesztése a nagyfelbontású videotartalmak 
és egyéb, nagy sávszélességet igénylő szolgáltatások számára. Míg a korábbi technológia 28 Mbit/s elméleti maximumot támogat, az LTE 326 Mbit 
átvételére lesz képes másodpercenként 4x4 antennával, 20 MHz széles frekvenciatartományon. Folyamatosan bővítik a hálózat elérhetőségét a 
szolgáltatók,de jelenleg inkább városokban elérhető a lefedettség.

HSDPA

A nagy sebességének köszönhetően ma már széleskörűen elterjedt, főképp városokban és a nagyobb településeken alkalmazzák. Az elméleti 
adatátviteli sebessége az eszköztől és a lefedettségtől függően akár 14,4 Mbit/s is lehet. Országos lefedettsége 49%. A garantált érték minimum 
2000 kbps. A feltöltési sebesség 800 kbps.

EDGE

Az EDGE a GPRS hálózatok megerősítése, akár 236 kbit/s-os adatátviteli sebességre is képes. Az elvárható letöltési sebesség 100 kbps, a feltöltési 
sebesség 50 kbps. Ma főként kisebb településeken és mobiltelefonon alkalmazzák a 3G alternatívájaként. 2,5 G adatátvitelként is szokták emlegetni. 
Hazánkban lefedettsége 90 %.

GPRS
A GPRS csak a tényleges adatforgalom alatt terheli folyamatosan a hálózatot. Az elméleti adatátviteli sebessége 53 kbit/s. Ma már egyre inkább kezd
kiszorulni, ennek ellenére ma is ez biztosítja a legnagyobb lefedettséget. 2G adatátvitelként is szokták emlegetni. Feltöltési sebesség 7-8kbps. 
Hazánkban beltéri országos lefedettsége szolgáltatótól függően 92-99%. A garantált érték minimum 22 kbps.

3G
Hazánkban a 3G lefedettsége szolgáltatótól függően 61-66%,. A garantált érték minimum 150 kbps, a feltöltési sebesség pedig 40 kbps. A névleges 
adatátviteli sebessége 384 kbit/s.

Ha készülék-hűségem van a szolgáltatónál, tudok-e tarifát váltani?
Nem minden esetben. Ha publikus tarifád van és a flottába szeretnél jönni. De ha a szolgáltató jófej akar lenni, akkor általában meg szokta engedni 
a váltást, pusztán azért, hogy ügyfele maradj.

Tarifahűség esetén is tudok csomagot váltani?

Nem, sajnos meg kell várnia a hűségidő végét. Viszont jó hír, hogy egy-két flottánál - egyedi elbírásálással - ezt ki lehet küszöbölni, illetve a magasabb díjcsomag-váltás néha megengedett.

Ki szerződik a szolgáltatóval, ki kapja a számlát?

Az ügyfél szerződik, és ő kapja a számlát is. De például a kauciós ügyfél a flottatulajdonossal szerződik. Mindig érdemes a csatlakozás előtt ezt a részt pontosítani!

A számhordozásnak van plusz költsége?

Nincs, ez a szolgáltatás díjmentes, ez törvényi előírás, viszont vedd figyelembe, hogy a kártyacserének általában van díja. Ennek mértéke szolgáltatóként változik.

Hány előfizetés vásárolható magánszemélyként/cégként?

Ennek száma korlátozott és függ a választandó tarifától. Előzetes konzultáció után pontos számot tudunk Neked mondani. De megsúgjuk, 
sok minden megoldható...

Ki intézi a mobilflották esetében az előfizetés vásárlását vagy a tarifaváltást?
Attól függ, melyik csomagot igényled, esetleg Te magad intézed a szolgáltató márkaképviseleti üzletében, vagy mi előzetesen leegyeztetjük az adatokat a flottatulajdonos munkatársaival, így számodra futárszolgálat viszi ki a kért szolgáltatást vagy terméket, Te csak aláírod és kész. Vagy esetleg küldhetjük postán is. Ennyire egyszerű!

Mobiltelefon készülék vásárlása lehetséges-e? Milyen áron?

Igen, legalább olyan kedvező áron, mintha publikus díjcsomagra vállalnál hűségidőt valamelyik szolgáltató üzletében. Ráadásul részletfizetés esetén a készülék árának egy részét a szolgáltató a flotta-tagok javára jóváírja a havi számla végösszegéből és bizonyos tarifáknál bármikor kiléphetsz a flottás tarifa hatálya alól, ha nincs tarifahűséged. Viszont vedd figyelembe, hogy némelyik mobilflotta csomag olyan kedvező, hogy cserébe le kell mondani a kedvező árú készülék vásárlásáról.

Van-e telefonadó a mobilflottákban?
Mobilflotta-tarifáink egy részénél nem kerülhető ki a telefonadó. Egy másik részénél valamilyen szolgáltatás (pl. internet) igénybevételével kiváltható a telefonadó, de az esetek zömében egyáltalán nincs.

Flottán belüli hívások mindig díjmentesek?
Igen. Minden mobilflottás tarifánk esetében percdíjmentes az egymást közötti korlátlan beszélgetés. Tény, hogy van tarifa, ahol ennek az opciónak minimális felára van, azonban új percdíjaid ezzel együtt is rendkívül kedvezőek lesznek. Viszont bizonyos flottáknál nézni kell azt, hogy az egymás közötti beszélgetésnél nem kell kapcsolási díjat fizetni!

Mi a mobilflottába lépés kockázata a belépő előfizető számára?

Hűségidő aláírása nélkül is válthatsz igen kedvező percdíjú flottás díjcsomagra, így véleményünk szerint nem jár számodra kockázattal a flottás tagság. Minden előfizető csak a saját számlájának a fizetéséért vállal kezességet. Nemfizetés esetén csak az érintett előfizető szerződése szűnhet meg – a Tiéd nem. Ráadásul a belépésnek egyszeri díja van, ami általában alacsonyabb, mint a számlád első havi megtakarítása az új, flottás tarifacsomaggal.

Hűségidővel terhelt a jelenlegi mobiltelefon-előfizetésem. Tudok-e váltani flottás tarifára?
A tapasztalatunk az, hogy az esetek zömében igen. Számtalan típusú "hűséges” mobiltelefon-előfizetés van érvényben, ezért erről egyedileg 
konzultálunk Veled, miután szerződésedet és igényeidet alaposan megvizsgáltuk. Az előzetes konzultáció díjmentes.

Melyik szolgáltatónál vannak a mobilflották?
Ezt az információt a flottába lépés folyamatának kezdeti szakaszában (a szolgáltatók kérésére) sajnos bizalmasan kell kezelnünk. Legyen elég annyi, 
hogy akár szolgáltatóváltás nélkül is élvezni tudod majd a flottás tarifák előnyeit, ha ragaszkodsz mostani mobilszolgáltatódhoz.

Magánszemély és cég egyaránt csatlakozhat a mobilflottákhoz?
Természetesen igen. Amennyiben olyan tarifacsomag passzol az Te telefonálási szokásaidhoz, amelyet alapesetben csak cégek vásárolhatnak meg, 
de Te magánszemélyként csatlakoznál, arra is kínálunk és tudunk megoldást. Amennyiben Te az alkalmazottaidnak is szeretnél kedvező mobilflottás tarifát biztosítani, de nem szeretnél anyagi felelősséget vállalni ezen előfizetések után, van rá kényelmes megoldás!




MobilFlotta                                                                                                                   


Copyright MyCorp © 2017